پاک کننده براق کننده قوی سینک ظرفشویی شیر الات : تمیز کردن لکه های سفید شیرآلات سینک ظرفشویی می تواند یک چالش روزمره باشد  رسوبات آب سخت که توسط مواد معدنی موجود در آب ایجاد می شود به تدریج روی شیر آلات جمع می شوند و راه خروجی آب را مسدود می کنند. این رسوبات علاوه بر انسداد خروج آب، می توانند عملکرد وسایل را نیز مختل کنند.
به منظور تمیزی شیرآلات و عملکرد صحیح آن ها بهتر است مرتبا رسوبات آب سخت را تمیز کنید. نیازی به خرید محصولات تمیز کننده خاصی ندارید و برای پاک کردن جرم و رسوب شیر آلات هرگز از پاک کننده های اسیدی و شیمیایی مانند جوهر نمک، وایتکس و سیم های ظرفشویی استفاده ننمایید زیرا اینگونه مواد پوشش نیکلی شیرآلات را از بین برده و آن ها کدر می نماید.


برای حذف رسوبات آب سخت از شیر آلات از راهکارهایی که در این بخش از سبک زندگی و خانه داری ارائه می کنیم، کمک بگیرید و به راحتی شیرآلات خود را ماننند روز اول تمیز و براق نمایید.                                                                                                          ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺮﻕ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﺳﯿﻨﮏ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺍﯾﻨﮑﺎﺭﻭ انجام دهید… پاک کننده کرم راکسی ﻣﯿﺮﯾﺰﻡ ﺭﻭ ﺳﯿﻨﮏ ﻭ بعد از زمان ۵ دقیقه ای با دستمال پاک می نماییم … ﻭ ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﺍﺏ ﺳﺮﺩ ﺍﺑﮑﺸﯽ می نماییم … ﻫﻢ ﺗﻤﯿﺰ ﻭ ﺿﺪﻋﻔﻮﻧﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﻕ…

5/5 (1)

لطفا امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.